mix parking, aan de rand van het erg leuke dorpje, we stonden hier met 8 campers! superschoon toilet op de cp. ook toiletten bij de VVV. klein dorpje maar een bezoek meer dan waard!! wij hebben geen gebruik van de services gemaakt.

TrudyenBert

Perfect voor een bezoek aan dit pittoreske dorpje. Grote zanderige plaats, goede riolering. Het is de omweg waard van de Autobahn. Goede restaurants op loopafstand.

fcpieper

Prachtige camperplaats, veel plek bij het bos of op grindplaats. Afval legen, casette legen en openbaar toilet. En een krachtig dorpje om te bekijken, erg de moeite waard!

Aire Municipale