wij zijn hier drie nachten gebleven. Mooie. rustige camping. Er is veel aandacht besteed aan een vriendelijke entourage. Mooie omgeving, schoon sanitair en heel aardige en behulpzame eigenaren. Wij zijn fan!

henniejansen

Op hoogte en nu dus koud. Ruim en goed sanitair. Geen wifi op het veld. (Snack)bar gesloten. Epicerie alleen op verzoek open. Daarom geen 23,50€ waard.

Loek_en_Judith

Ik heb genoten zelfs al was het heel koud. Super eigenaren, veel tips over bezienswaardigheden gekregen. Echt een aanrader.

La Santoire