Wij moesten door omstandigheden onze boeking annuleren (10 minuten na boeken). Ze waren echter niet erg coulant met terugbetalen. Voor ons een reden om slechts één ster te geven omdat je op deze wijze niet met je gasten omgaat.

Arjen03

Hallo, U heeft gereserveerd via een speciale aanbieding, betaalt de kosten niet en neemt geen annuleringsverzekering af. Dus ik begrijp het, maar het zijn onze regels en we geven een deel van je betaling terug en net na mijn betaling plaats je dit advies.

• september 2018

• september 2016

Micro in plaats van macro! Hier houden we van. Komt wellicht ook omdat we de enige gasten waren en het weer voortreffelijk was. Heerlijk gewandeld. Is ook allemaal prima verzorgd door de vriendelijke eigenaren.

• september 2018

• september 2016