Fred-en-Joke

mooie en fijne camping, eigenaren zeer gastvrij en zeker ‘s avonds aanschuiven bij het eten! heel lekker en gezellig! ook leuk voor kids, met speeltuin erbij! rustig en kleinschalig!

BramSuzan

Bonjour Bram en Suzan, Dank jullie wel voor jullie feedback. Het klopt inderdaad dat we in het hoogseizoen minimaal twee overnachtingen hanteren om de rust op de camping te waarborgen in verband met spelende kinderen op het terrein. Daarom hebben we op campercontact de camping ook dicht staan tot 1 september. In het voor- en naseizoen is het geen enkel probleem om een nachtje bij ons te verblijven, we hebben dan vooral veel wandelaars- en fietsers (zonder kinderen) die met hun camper of caravan de omgeving verkennen of via de formule Het Franse Pad van de ene chambre d’hôte naar de andere chambre d’hôte wandelen of fietsen. We hebben een groot hoofdgebouw met receptie, speelzolder en een bar. Door de formule table d'hôte kunnen alle gasten, op inschrijving, in het hoogseizoen, iedere avond van een drie gangen menu genieten, op donderdag en zondag bakken we verse pizza’s die de gasten zelf mogen beleggen vanaf het pizzabuffet en bakken we de pizza’s af in de hout-gestookte pizzaoven. Table d'hôte formule wil zeggen, eten wat de pot schaft. Het toiletgebouw, (4 toiletten en 6 douches plus sanitaire ruimte voor mindervaliden) is helemaal op norm voor het aantal kampeerplekken die we hebben, alle andere accommodaties, zoals de glampinglodges, maken gebruik van hun privé sanitaire voorzieningen. Onze camping is nog maar jong en de boompjes groeien niet hard, dus er is inderdaad weinig schaduw. Door je kampeermiddel op een bepaalde manier neer te zetten, met de opening naar het uitzicht over de velden heb je schaduw van je eigen kampeermiddel. Het zwembad is inderdaad aan de krappe kant, volgend jaar gaan we uitbreiden en komt er een groter zwembad. Nu zoeken veel gasten verkoeling in het zwemmeer, wat bij de glampinglodges ligt. Op het moment dat jullie hier waren, was de trekker, waar we mee maaien, weg ter reparatie. Vandaar dat het gras wat hoger stond dan normaal. Waar jullie stonden, aan de bosrand, is geen officiële kampeerplek. Maar omdat jullie graag schaduw wilden hebben, hebben we jullie daar geplaatst. Onze excuses voor het eventuele ongemak die jullie daarvan ondervonden hebben. Goed om te lezen dat jullie de broodservice als prettig ervaren hebben en fijn om jullie te mogen hebben ontvangen (ook al was het maar voor een overnachting 😉) tijdens jullie terugreis naar Nederland vanuit Portugal. Hartelijke groet, Helen en Willem Domaine Bonneblond

Domaine Bonneblond