Leuke kleinschalige camping, met erg hartelijke ontvangst. mooie grote plekken met hagen ertussen en water op de plek. Mooi zwembad er bij en schoon sanitair ( niet erg modern ). Eenvoudige maar lekkere maaltijd gegeten in het restaurant. Grote Super U op 2 km. Redelijke prijs € 22 incl stroom

LeeuwA

Leuke klein schallige camping voor zowel 1 nacht als meerdere nachten. We werden hartelijk welkom geheten door sylvain en marion we werden echt als gasten behandeld. We zijn hier heerlijk een week geweest. met 31 gr + :)

• oktober 2021

Leuke camping. Vriendelijke beheerders. Sanitair was schoon. Langs de rivier richting stadje gelopen!🚶 Direct daar een Netto (heel goed te doen) en er is wat verder bij de camping vandaan een Super U.

• oktober 2021

Camping Les Ulezes