De eenvoudige en kleine camping is een prima alternatief. Zeer vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen, aanvaardbare prijzen (Eur 8,- voor een camperplaats, Eur 3 per persoon en Eur 3 voor electriciteit). Dorpje op wandelafstand met een prima bakker die ook op de nationale feestdag open was.

• augustus 2021

de parkeerplaats bestaat niet meer

• januari 2020

Heel jammer. Geen voorzieningen wellicht tgv het jaargetijde. Camping eveneens gesloten. Je kunt er wel gaan staan maar wij hadden voorzieningen nodig dus wij moesten verder gaan.

• augustus 2021

de parkeerplaats bestaat niet meer