Parking La Chaud

Saint-Honoré, Isère, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juni 2024

Prima plaatsje, we zijn een klein stukje het pad opgereden daar is een leuke plek met een prachtige view voor een kleine camper, lekker gewandeld en genoten van het rollende wolkenspel boven onze campert. we staan uiteindelijk met 3 medecampers waarvan één al iets langer 😉

Bruintjes-on-the-move

Prima plek met mooie vergezichten. In het weekend overdag druk met wandelaars maar 's nachts rustig. Automatisch toilet open van 08h00 tot 20h00. Water uit de pomp. Afvalcontainers.

Theo-en-Wilma

Een prachtige plek met alle ruimte en met een prachtig uitzicht. w.c en water en afval aanwezig. Wij stonden hier 3 dagen. AE.

• juni 2024

• La Chaud