• juli 2021

Zeer goede omgeving met de nodige diensten en in een zeer mooie stad. We hebben een zeer rustige nacht doorgebracht in het gezelschap van verschillende campers. Heel goed voor de gemeente, bedankt.

• september 2019

Staan nu hier 12.9.19. Afgezien van wat brommers, prima plek voor overnachten. Heerlijk pizza's gehaald om de hoek. Loes en Wim

• september 2014

Wij hebben een positieve ervaring met deze camperplaats. Heerlijk en rustig geslapen zonder overlast van jongeren. Openbare toilet Was redelijk schoon. Uiteraard niet zoals thuis. Supermarkt is dichtbij.

• juli 2021

• september 2019