Mooie camping om te nemen op de Napoleon route. Ligt wel naast een drukke weg, maar tijdens de nacht niets van gemerkt. Mogelijkheid om lekker te eten in het restaurant, dat wordt uitgebaat door de vriendelijke eigenaren van de camping. Indien nogmaals in de buurt rijden we er zeker terug langs.

CJIP

Zeer vriendelijke beheerder. Mooie camping, erg schoon sanitair. Absoluut een aanrader aan de route Napoléon.

Hymer580P

fijn verblijf en in september met CC ACSI kaart 19,50 precies als vermeld in de gids

Belvédère de l’Obiou