Prima plek. Net sanitair. Vriendelijke beheerders. Wel wat muggen.

• april 2023

Prachtig gelegen camping aan het eind van een 5km lange doodlopende weg aan de rand van een enorm stuwmeer. Vriendelijke eigenaren (sinds 12-2022). Keurig schoon toiletgebouw. Plaatsen hebben allen uitzicht op het meer. Waanzinnig goed internet 4G, geen WiFi.

deMuur

Heerlijke rustige camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wij waren hier twee dagen 30-8 t/m 1/9 tijdens onze doortocht naar het zuiden. Alles was keurig en schoon en zeker een plek om terug te komen.👍

Saffier

Prima plek. Net sanitair. Vriendelijke beheerders. Wel wat muggen.

• april 2023

Camping Pont du Rouffet