Camping Côté Vercors

Saint-Nazaire-en-Royans, Drôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Keurige camping, aardige eigenaren, heerlijke douche maar wel wat prijzig begin oktober, 24,44 per nacht….. omgeving of fietsmogelijkheden geen oordeel over, we waren hier op doorreis.

Wouw

Hallo, bedankt voor het langskomen en uw mening. Onze prijs bedraagt € 22,50 voor 2 personen, inclusief 6A-elektriciteit, inclusief staanplaats, gratis WiFi, gratis douches, gratis leegmaken van de camper, rustruimte met boeken en spelletjes. Bepaalde plaatsen bieden wij aan voor € 16,50 (ook inclusief 6A elektriciteit, 2 personen etc.). U vindt dit voorstel een beetje te duur. Het spijt ons, maar we kunnen u geen nog goedkoper tarief aanbieden voor een kwaliteitscamping. Thomas en Christiane

zeer nette en onderhouden camping ontvangst was super aan de uitbaters kan en mag je alles vragen dorp op wandelafstand met bakker, mini supermarkt en café/restaurant zeker een aanrader als je de Vercors wil verkennen wel wat lawaai van de nabij gelegen baan

Ikke4

Hartelijk dank voor uw mening en uw bezoek aan ons. Tot binnenkort. Thomas & Christiane

Hartelijk dank voor uw mening. De toegang tot de rivier ligt helaas niet op ons land. Maar voor volgend jaar zijn we al in gesprek met de eigenaar van dit land om de toegang te verbeteren. Voor ieders veiligheid. Thomas & Christiane

Over ons

About us image
WELKOM OP CÔTE VERCORS CAMPING IN SAINT NAZAIRE EN ROYANS Midden in de natuur, in een uitzonderlijke omgeving! Dag iedereen ! Gepassioneerd door motoren, fietsen en bergen, staan wij tot uw beschikking om u alle nodige informatie te geven voor uw wandelingen (te voet, per motor of met de fiets), maar ook om u onze prachtige regio (toeristische bezienswaardigheden…) te laten ontdekken. Onze camping is geopend van 15 april 2024 tot 29 september 2024 en het is met genoegen dat wij u in een warme sfeer verwelkomen op onze verschillende staanplaatsen voor tent, caravan of camper. Sinds juni 2023 zijn wij geclassificeerd als 2-sterren toeristencamping. Het dorpscentrum ligt op 5 minuten lopen en een strand ligt op 10 minuten afstand.

Camping Côté Vercors