leuke camping, maar van de prijs schrokken we wel. 86,60 voor 3 nachten!!!

DeletedUser

Een prachtige camping. Goed, schoon en modern sanitair. Heel vriendelijke, behulpzame beheerder. De voorziening voor het lozen van de vuilwatertank van de kampeerauto buiten de camping is wat lastig maar is er wel.

Gerbrand

vandaag aangekomen op de camping mochten niet op het gras staan was te drassig ,maar op het pad super vriendelijke mensen.We staan nu met twee campers op een pad. mooie omgeving aan het meer

zwervertjes

leuke camping, maar van de prijs schrokken we wel. 86,60 voor 3 nachten!!!

Camping Ser-Sirant