Domaine de Villateux

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

super rustige plaats om te overnachten, zeer mooi sanitair, vriendelijke ontvangst. t was genieten van de rust en stilte.

• juli 2024

Deze plaats komt zeker op ons favorieten! Geweldig lieve ontvangst, in het Nederlands. Mooie rustige plaats, zalig om te overnachten! Wij bleven maar 1 nachtje omwille van doorreis, maar je kan hier perfect enkele dagen vertoeven.

• juni 2024

Prachtige plek en wat een rust! Alles wat je nodig hebt voor een overnachting met je camper. Mooi nieuw sanitair, heel aardige eigenaar die Nederlands spreekt en goede wifi. Wij verbleven 1 nacht ivm doorreis, maar we zetten deze plek zeker in onze favorieten lijst!

• juni 2024

Domaine de Villateux