Domaine de Villateux

Terjat, Allier, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Rustige camping, Vriendelijke eigenaar Rudi. mooi nieuw sanitairgebouw. Geluid wat je hier hoort is alleen van de vogels. Een aanrader voor de rust die je hier aantreft. Prachtig uitzicht over de heuvels.

• maart 2024

3 sterren omdat het een beginnende camping is en er nog wat puntjes op de i moeten worden gezet. prachtige omgeving, mooi sanitair en een zeer aardige eigenaar., de gastheer verdiend al 5 sterren, dus komen we uit op 4 sterren voor deze camping.

• november 2023

• maart 2024