locatie zeer goed gelegen aan de rand van de zeer rustige vijver dichtbij een klein dorpje, dagvissen mogelijk. Betaalde terminal 2 € maar werkt niet, afvoert zwart water en geladen water, toilet beschikbaar zeer schoon TV ok via antenne en 4G netwerk ok (SFR)

palote

Hele rustige plaats mooie omgeving. De 3,50 € is nog steeds van toepassing voor dit jaar . Enkel de stroom is voldoende voor het opladen van de batterij.

• december 2022

Mooie plek aan meertje met een wandelpad rondom. Eigenlijk alleen plaatsen op het gras. Nu in begin december zaten wij bijna vast in het gras dus op het weggetje geparkeerd., wat geen probleem is aangezien we de enige camper zijn.

• december 2022

• Rue du Rosier