wat een super gezellige en gastvrije camping. sanitair super schoon gezellige bar en marga en Peter doen er alles aan om het iedereen naar de zin te laten hebben. we hebben hier prima genoten ondanks het mindere weer en komen zeker nog een terug.

anouk-en-rutger

leuke mooie gezellige camping met Nederlandse uitbaters, zeer proper sanitair en geweldige douches, lekkere restaurant en leuke bar. Geweldige camping voor kinderen want ze kunnen zich uitleven met verschillende attributen (speelpleinen, zwembad, trampolines, kleurhut, gocars enz…)

Camping Domaine Sainte Marie