Parking bij skilift; kortbij station voor treintje door het dal naar Chamonix; bakker en kruidenier op 100 meter; ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen; toerismebureau vlakbij en vriendelijke uitleg

• juni 2021

De plaats is zeker rustig, maar niet erg mooi en stoffig. We reden iets verder richting Zwitserland en vertrokken naar de kerk iets boven het dorp. Daar waren we gewoon midden in de natuur. Test het gewoon zelf.

• oktober 2019

Verbleef hier een nacht, mooi en rustig. Vriendelijke bar in de buurt waar we een drankje hadden. Openbare toiletten bij de toeristische informatie die brandschoon waren. De volgende keer dat we passeren, brengen we een paar dagen door in het gebied.

• juni 2021

• oktober 2019