Camping Domaine le Pommier

Villeneuve-de-Berg, Ardèche, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• september 2020

Dit is een geweldige kampeerplek in Zuid-Frankrijk. We bezoeken het kamp in de zomer van 2019, en onze kinderen praten nog steeds over hun geweldige zwemgedeelte, zwembaden etc. Het is in het dure gedeelte en het meest voor de oudere kinderen.

• augustus 2020

Prachtige grote terrassen camping met alle voorzieningen. Zwemparadijs is top. Ideaal voor families. Onze 3 tieners hebben zich uitgeleefd. Als je van rust houdt wel beter andere oorden opzoeken.

• juli 2018

Mooi zwembad voor jong en oud, de camping ligt op een berg, er rijdt van 10:00-14:00 en van 15:00 uur een treintje over de camping, is een aanrader als je niet tegen de berg op wilt lopen, we stonden met de camper op een plateau (niet beschut) met prachtig uitzicht

• september 2020

• augustus 2020