Camperplaats bestaat nog wel, voor het kerkhof rechtsaf. Sanistation is gesloten. prima plek om te overnachten.

• maart 2023

Halverwege de nacht kwamen we hier aan om er achter te komen dat het gesloten is. Of het definitief is weten we niet, maar aangezien er geen andere campers stonden toch maar omgekeerd.

Sabine&Paul

we brachten hier een zeer, zeer rustige nacht door met 3 andere stacaravans. Plaats met bakker, patisserie, bars, pizzeria etc. 10 minuten lopen. Woensdag: markt. Wat wil je nog meer?

• maart 2023

• Rue Lazare Durif