• november 2023

Niet echt een camperplaats maar gewoon parkeren aan het einde van de weg. Wel een van de betere overnachtingsplaatsen zo direct aan zee. De rotzooi van anderen maar opgeruimd zodat deze plek voor de toekomst hopelijk behouden blijft.

Silvia-Malibu

Aangezien in Augustus alle campings vol zijn nu op deze zeer mooi plek aangekomen wel winderig vandaag, we staan pal aan het strand. Alleen vuilnisbakken aanwezig. Zonnenpaneel doet het goed. 😀

• D421

Saint-Martin-de-Varreville, Frankrijk