Parking Domaine Alain Geoffroy

Beine, Yonne, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

• juni 2024

dit is een France Passion plaats ! voor alle duidelijkheid dit is geen camping!! ondertussen staan hier zelfs tenten 😮 dit is niet de bedoeling van deze plaats, waar we ons FP lidmaatschap voor betalen

HappyCampers65

Wat ongelofelijk: Gratis plekken MET stroom/water en verzorging. Geen gedoe, fijn rustig en veilig. Ik denk dat er wel een tegenprestatie verlangd (niet geëist) wordt door een bezoek te brengen aan het museum of wat flessen geweldige wijn te kopen. Echt een geweldige aanrader.

Parking Domaine Alain Geoffroy