We verbleven er één nacht in december 2023. De parkeerplaats is puur een parkeerplaats direct aan de rivier, alleen de tram rijdt er voor. Er is een afvoervoorziening. Wij betaalden aan de automaat € 1,5 voor 10 uur

Car-Tourist

Mooie camperplaats en dicht bij het centrum. Helaas vannacht ingebroken bij de buren terwijl ze sliepen. Voor ons een reden om te vertrekken. Men is gewaarschuwd!!!!!

Jacqueline&Peter

Goed gelegen CP nabij het centrum. Gratis water/lozen. De officiële plekken lopen gauw vol, zelfs in oktober, maar op de naastgelegen parkeerplaats wordt ook volop overnacht door campers.

Aire de Camping-Car