Moulin Madame

Givry, Saône-et-Loire, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

• juli 2024

Een fijne, rustige plek op een mooie locatie. Heel vriendelijke gastheer. Aanrader!

• juni 2024

We zijn hier voor tussenstop één nacht geweest. Leuke vriendelijke eigenaresse. Mooie locatie ! Verder weinig voorzieningen maar voor tussenstop prima te doen.

• juni 2024

Wat een prachtige locatie! 🥰 We waren graag wat langer gebleven, maar het is op dit moment gewoon te warm. We gaan zeker terug komen en willen dan de voie verte (Chalon sur Saône - Mâcon) gaan fietsen. Het fietspad ligt hier om de hoek.

• juli 2024

• Rue du Moulin Madame