Camping Municipal Joigny

Joigny, Yonne, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

Kleine, erg schappelijk geprijsde camping (wij betaalden €16,34 zonder elektriciteit, met hond) met prima sanitair. Stadje op 2 km viel ons nogal tegen.

TeamdUo

Mooie camping plaatsen met veel ruimte en goed sanitair tegen een redelijke prijs. mooie omgeving om te fietsen langs de Yonne.

Kingsten

Camping is open. Mooi en schoon sanitair. Goede wifi. Fijne grote plaatsen waarvan een aantal met verharding en gras. Schaduw mogelijk. Brood kan besteld worden.

Camping Municipal Joigny