mooie parkachtige camping. grote plaatsen. verouderd maar schoon sanitair. stadje dichtbij, maar daar valt weinig te beleven. naast de camping is een recreatiegebiedje. ziet er ook leuk en goed onderhouden uit. wij zouden nog een keer terug komen.

De-Bakkertjes-on-the-road

We hebben hier 2 nachten naar volle tevredenheid gestaan. Beslist een aanrader. We wilden nog wat eten en op veel locaties was alleen drinken mogelijk. De plaatselijke pizzeria heeft veel meer dan alleen pizza’s. Niet duur ! Ook zelfs een la Chouffe biertje of een Karmeliet te verkrijgen !

Anna-buscamper

Een leuke plaats. Zeer goed onderhouden gebied parkeren zoals De prijs klopt niet. Twee personen, één hond plus belasting € 20,20

Camping Les Coullemières