wij zijn zaterdag 7 januari vóór 16.00 uur gepasseerd om te overnachten en deze was niet open zoals aangegeven op jullie site

campingcariste29480

grote en ruim opgezette camping in prachtig gebied, schoon sanitair, goede wifi, je loopt via achteruitgang de duinen in en na 300 m het strand op. ideale camping om met de hond rond te struinen. Wij bleven ondanks regenachtige weer 3 nachten.

Castelluci

Aardige mensen bij de receptie, mooie camping voor een goede prijs. Grote plekken, sanitair is wat veroudert, douchen zijn lekker warm.

Camping Municipal du Lannic