Super vriendelijk onthaal. Mooie plaatsen op terrasvormige camping. Goed bereikbaar. Mooi aangenaam zwembad. Je kan er brood bestellen voor de ochtend nadien. Het is er echt aangenaam en stil. Aanrader

nina11

Mooie camping in het groen. Wij hadden niet het idee dat je vanaf veel plaatsen uitzicht had. Wel prachtig zwembad en zeer vriendelijke mensen. Leuke wandeling naar Douarnenez. Loop vooral even door naar de oude haven, de Port du Rosmeur.

Linde0104

we hebben een geweldige tijd gehad kamperen midden in de natuur absolute rust schone toiletgebouwen goed bereikbaar handig bij haven en stad

Camping de Trézulien