• april 2022

Warm welkom land aan de top en zeer schoon we hadden een grote camper met aanhanger zeer grote ruimte elektriciteitsafvoer en helder water inbegrepen in de betaalbare prijs met de ACSI-kaart we brachten 3 nachten door Ik raad aan !!!

• september 2021

onberispelijke camping ... zeer schoon sanitair ... alles is in orde ... niets te klagen. sterk adviseren

• augustus 2021

goede camping, acsi-kaart korting. In plaats van de gebruikelijke m/v toiletten hebben ze nu in corona-tijd verplicht mondmasker/aanbevolen mondmasker. Alle voorzieningen aanwezig en op loopafstand van strand en de kleine Mont St Michel.

• april 2022

• september 2021