de camperplaats is opgegaan in de camping. Bedenk dus wat je wilt. Het tarief van 10 € bestaand niet meer. Indien je tussen 12.00 en 16.45 het terrein oprijd kun je niet meer van het terrein af. Nergens staat een telefoon nummer vermeld. Het is wel een mooie omgeving om te wachten. Vrijbuiter

• maart 2023

Geweldig om hier te mogen staan. Fantastisch uitzicht, mooie omgeving, stadje en supermarkt vlakbij. Gewoon oprijden en plekje zoeken. Volgende dag tussen 10-12 afrekenen en verder.

Aarchie

Wij hebben een nacht op de camping gestaan (niet op de camperplek). Prima plek voor 17 euro. Douches zijn warm, er kan een wasje gedaan worden en het uitzicht van onze plek was adembenemend (zie foto). Op wandelafstand van het dorpje en vlakbij een leuk zwemmeer. Wij komen graag nog eens terug.

• maart 2023

Camping Municipal de la Barre