• juni 2021

De parking op de foto’s is uitsluitend voor overdag. Er is een parkeer/ overnacht verbod hier. De camper plaats is aan de andere zijde van de weg. Dit is een grauwe plek, omsloten door bomen. Voor ons geen plek om te overnachten. We zijn doorgereden naar Rohan, we bij de jachthaven hebben gestaan.

• juli 2019

Een mooie, schone camping, met aangepast toilet voor gehandicapten, aan de oevers van het kanaal van Nantes naar Brest, ideaal om te fietsen, wandelen, vissen ..., ik raad u echt aan te stoppen

• september 2018

• juni 2021