rustige plaats bij het water. Op het gras. Veel plaatsen zijn vlak zodat je geen blokken nodig hebt, Water en lozen mogelijk. Van de rustige weg die ervoor loopt merk je weinig. Plaatsje zelf stelt niet veel voor.

• september 2019

zeer mooie plaats goed onderhouden, op gras met mooie wandelingen langs de rivier, rustig 's nachts, wc en een gloednieuwe schuilplaats met tafels en banken.

• april 2019

Een geweldige aire met uitzicht op het meer. Het was erg stil toen wij er waren (we waren de enige kampeerauto!). Parkeren was op gras, maar was droog toen we verbleven. De faciliteiten waren schoon en water was gratis. Zou hier zeker weer verblijven.

• september 2019

• april 2019