Ommuurde parking van een school die praktisch vol stond met auto's. Op 400m van het centrum met winkels. Er is een service zuil. Geen gezellige plaats. Wij zijn door gereden naar Landivy 8km verder, en tevreden van onze wissel.

• juli 2017

Op de binnenplaats van de oude school. Het loopt een beetje schuin. We vonden het een ongezellig plekje en zijn naar Landivy gereden, 8 km verder. Maar er is service, het is gratis en in een aardig stadje. Super U op 500 m. En je staat er rustig.

• juli 2014

Hoofdstad van het graniet . Om één of meerdere nachten rustig in het centrum te verblijven. Supermarkt ongeveer 700 m. Mooie gebouwen, kerk en kapellen. Voetpad naar de graniet industrie.

• juli 2017

• juli 2014