Een prima camping. Sfeervol aangelegde struiken en planten, grote kampeerplekken en een fantastische waterglijbaan en zwembad voor alle leeftijden. Op fietsafstand van het Musée de Ponte-Aven.

• september 2020

We hebben hier 3 dagen gestaan: schone camping, goed onderhouden, mooie ruime plaatsen met meer en minder schaduw, eigenaar spreekt Engels, het Tahitistrand ligt op 900 meter.

koopsj

Bedankt voor je leuke reactie, ik kijk ernaar uit je weer te zien!

• september 2020

koopsj

Bedankt voor je leuke reactie, ik kijk ernaar uit je weer te zien!

Camping du Vieux Verger