Vriendelijk ontvangen. Een nachtje werden er twee, werden er drie…..Wat ons vooral beviel was de privacy plek aan de buitenrand met zicht op natuur en de rust. Er zijn ook plekken onder de bomen. Naar de prachtige kust gewandeld.

YCM

prima camping, sanitair werd netjes schoongehouden. De enthousiaste receptioniste gaf leuke tips om de omgeving per fiets te verkennen. 's Nachts was het er rustig en 's ochtends lagen de verse broodjes op ons te wachten.

• april 2023

Super vriendelijke gastvrouw. Heel mooie ruime plaatsen. Prachtige fietsroutes naar zalig mooie kust (op aanraden van gastvrouw). Wat een plezier om hier te verblijven!!!

• april 2023

Camping les Hauts de Port Blanc