dit is geen camperplaats meer. De service blokken liggen op de grond 😞

Hermdrix

een paar aangewezen plekken voor camper aan de zijkant van het gebouw. watermachine werkt niet, maar we hebben wat we nodig hebben in ons busje.

• juli 2018

Ik heb hier een hele korte nacht doorgebracht. Winkel open 08:45 uur tot 19.30 uur. De winkel heeft verse vis, brood en de meeste items die men nodig heeft. . ook 4 wasmachines, zie foto. Erg handig om verder te gaan nadat al uw behoeften vervuld zijn.

dit is geen camperplaats meer. De service blokken liggen op de grond 😞

• juli 2018