Toen wij er eind van de middag kwamen stonden er twee campers en verder was het helemaal vol met geparkeerde auto's. Er is nu een drukbezochte kinderspeelplaats en een pannaveldje. Wel is het sanistation nog goed te gebruiken. Wij zijn doorgereden naar Tregrom.

Mooie rustige plek. Dicht bij dorp en een mooie boswandeling

• april 2022

zeer rustige plaats, dicht bij winkels op een steenworp afstand, wandelen en het wordt een dagtocht te paard voorgesteld. grijs water afvoer en wc. gratis water en gratis staanplaats. spellen in de buurt voor kinderen en tieners Met dank aan de gemeenschap

Mooie rustige plek. Dicht bij dorp en een mooie boswandeling

• april 2022