deze camping is op 24 september gesloten. goede ontvangst, enkele plaatsen met zeezicht. zeer aangename rust

ClaireGR

Wij hebben hier drie nachten met heel veel plezier gestaan. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

• september 2020

Rustige volledige kleine camping. vriendelijk bij receptie. Broodservice. Klein overdekt zwembad en een buiten glijbaan. Schoon sanitair mooi uitzicht op de baai naar Brest. Erg aangenaam. we betaalden op 10 september 2020 €21,70 voor 2 personen met electriciteit zonder ACSI korting.

• september 2020

Camping Saint Jean