Prima camperplaats naast sporthal, mooi zicht over de velden. Plougonven heeft een prachtige cavalerie! Wij hadden helaas de pech dat er ‘s nachts zonodig een automobilist zijn elektronische dreun uitgebreid wilde testen.

• juli 2017

Helemaal goed om te overnachten. Camperservice beschikbaar en het water is gratis.

• september 2013

Beetje saaie camperplaats tussen verlaten fabriek en sportvelden. Wel lekker rustig. Er zijn 2 plaatsen voor campers. Maar op de nabijgelegen parking kunnen er nog wel 20 staan. We verwachten echter dat die er ooit zullen komen. Wij stonden er alleen.

• juli 2017

• september 2013