we konden geen plek reserveren voor dezelfde dag, dus kwamen we aan in de verwachting € 13 te betalen. 00, zoals geadverteerd op deze site, met honden toegestaan. in plaats daarvan gratis een lokale aire

• juli 2021

Mooie ruime en schaduwrijke plekken. Meertje heft niet heel helder water maar je kunt er prima afkoelen en zwemmen. Getoonde prijs op deze app is onjuist. Wij betaalden meer. Zie foto voor de prijzen van 2021.

• juli 2021

we waren van 9 t/m 11 juli 2021 op deze mooie camping aan het lac. jammer van de regen maar de camping is een aanrader. zeer vriendelijke ontvangst .wij waren zeer tevreden

Le Lac ô Fées