Wij zijn net gearriveerd en kunnen dus alleen nog maar zeggen dat het duurder is dan wordt vermeld. Camper, 2 p , 2 n, elektriciteit 76,40! Hoge oprijblokken nodig. Voor WiFi apart betalen. Aantal sterren is willekeurig aantal op dit moment.

FransMarian

We hebben een geweldig verblijf gehad op deze camping…. eenvoudige installatie… locatie met ruimte…. geweldige fietstochten rond… ik raad aan

catfran

Rustige, kleinschalige camping. Propere voorzieningen, rustig zwembadje. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale uitvalsbasis om het schiereiland (met de fiets) te ontdekken.

Camping Les Joncs du Roch