de camping is mooi gelegen maar wij betaalde voor 1 nacht € 47,10 dat vond ik het niet waard

Let op: de prijs is voor 1 persoon, de tweede + 5 €. camping zeer goed gelegen

michel&huguette

reden camping voorbij. geen aanduiding, dat we naar rechts de camping op moesten. prijs is camper en één persoon. tweede persoon kost €5. betaalden voor 2 nachten €32.80. zeer nette prijs voor gebodene. airco naastgelegen postel hoorbaar (wij stonden tegen het hek tussen de weg en de camping).

Let op: de prijs is voor 1 persoon, de tweede + 5 €. camping zeer goed gelegen

Camping Municipal du Goviro