Zeer eenvoudige maar prachtig gelegen CP. Begin juli is de helft van de plaatsen bezet en ze zijn genereus. Sommige plaatsen hebben uitzicht op zee. Toiletten zijn ok, zij het een beetje krap (3 stuks elk 🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♂️).

Dundee-2

Prima camping. Wij betaalde 13,40 voor camper 2 pers zonder stroom. Aire ernaast voor campers is puur duur geworden. 18 euro per 24 uur

• augustus 2021

Ruime plekken, eenvoudig sanitair. Vriendelijke ontvangst, Engels sprekend. Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen over schiereiland/langs kliffen.

• augustus 2021

Camping Municipal de Kerné