Camping des Gayeulles

Rennes, Ille-et-Vilaine, Bretagne, Frankrijk

Zeer prettige plek, prima busverbinding met de C5 iedere 20 minuten naar het centrum, broodjesservice en aardig personeel. 20 euro zonder elektriciteit. Zeer rustig en donker 's nachts. 👍

Womote

De plek zelf is oké. MAAR er is constant geluid uit de aangrenzende omgeving 🙉 afhankelijk van wie het is: hiphop, techno of Afrikaanse muziek... zelfs overdag... de hele dag... vooral in het weekend... tot na 22.00 uur... geen teken van vrede!!!!

Je-suis

super mooie verzorgde camping,met ruime plaatsen waarvan vele met een verharde ondergrond met grasstrook ernaast.Wij stonden hier 1 nacht om Rennes te bezoeken,dit deden we op de fiets wat goed ging.we kregen een plannetje mee van de receptie. Een aanrader.

• Rue du Professeur Maurice Audin

35700, Rennes, Frankrijk