Hier mag je 7 dagen blijven staan, bij supermarkt LeClerc, met tankstation. Lozen toilet en grijswater gratis, drinkwater gratis. Stroom betaald. Netjes en slim bedacht, ook wasmachinne aanwezig betaald.

• september 2021

Er stonden hier best wel een aantal campers te overnachten. Niet supergezellig maar ok. We hebben het hier als service plek gebruikt. Daarvoor prima. Er is zelfs een hondenwasplaats en er zijn 3 wasbakken (prima om een jerrycan bij te vullen). Op deze locatie ook wasmachines.

• september 2021

• Route d'Hennebont