Eigenaardig is wel dat je pas kan inschrijven tussen 14 en 16 uur. Wij betaalden 40,50 euro voor 2 nachten. Camping is wel ok.

verajean

goede parkeerplaats, onderaan dorpje. zeker de moeite waard om te bezoeken. staat duidelijk aangegeven let op: €5 muntgeld (kaart wordt niet geaccepteerd) . weet niet of je er mag overnachten, staat niet aangegeven. maar ook erg rumoerig doordat het een mix parking is

OnsCocoon

Prima plek al zijn wij hier alleen maar geweest om te mooie dorpje te bezoeken.

OnsCocoon

Prima plek al zijn wij hier alleen maar geweest om te mooie dorpje te bezoeken.

Aire de Rochefort en Terre