• september 2021

Vriendelijk personeel bij de receptie, voor de rest zeer verouderd en slecht onderhouden! Zou het zeker niet aanraden!

• juli 2021

Ton en José 21 en 22 juni 2021. De plaatsen met zeezicht( maar een paar) zijn mooi. Erg hellend! Het sanitair is gedateerd maar super schoon. Leuk restaurantje met zeezicht. mooi fietsen in de omgeving. Wij vinden het een prima plek.

• augustus 2020

De camping zou zo mooi kunnen zijn, heeft een geweldige ligging, maar helaas is alles erg verouderd en verwaarloosd Sanitair oud maar schoon.

• september 2021

• juli 2021