• september 2021

Heerlijk rustig plekje direct naast een recreatiegebied. Geweldig om gezinnen te zien komen jeu de boules spelen of in het park spelen. Er waren geen andere campers en het voelde alsof het misschien gewoon een servicestop was, niet voor een overnachting. De elektrische aansluiting werkte niet.

• augustus 2018

Naast een recreatiegebied met openbare baden, meer, paden en zelfs een barbecue. We brachten een nacht door met de camper en we stonden alleen. Zeer stil, aanbevolen. Gratis water 10 minuten en elektriciteit 55 minuten.

• juni 2016

• september 2021