heel rustige plaats zonder voorzieningen. aan de andere kant van straat is bar, tabac, kruidenier en bakkerij waar je oa lekkere croissants (avond ervoor besteld) kunt kopen bij heel vriendelijke dame. een plaats zoals wij ze graag hebben 🥰

ideaal voor tussenstop ,zeer rustig toiletten en broodautomaat op 100 m

• juli 2019

Aangename omgeving, zonder voorzieningen. 4 prachtige sites in hard. Supermarkt met brood en bar in de buurt. Kerk naast de deur die overgaat maar niet stoort.

ideaal voor tussenstop ,zeer rustig toiletten en broodautomaat op 100 m

• juli 2019