wij staan hier met nog een paar campers prima CP voor service iets verderop. we staan tegen een parkje aan met kindervermaak. Netjes en schoon verder zoals voorgaande al schreven.

• januari 2022

prima CP voor een nacht. leuk plaatsje. in voorjaar/zomer zijn hier mooie fietsroutes en wandelroutes. voor lozen en inname moet je iets verder op zijn.

• oktober 2021

in oktober hebben we hier twee nachten gestaan. Bakker vlak bij zo ook de super U. wc en boekenkast vlak bij. we hier twee dagen gefietst. mooi rustig en er stonden meerdere campers

• januari 2022

• oktober 2021