Camping La Ferme de Lann Hoedic

Sarzeau, Morbihan, Bretagne, Frankrijk

Marc/Angelique

Wij danken u voor uw reactie en zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf. We willen graag een verduidelijking geven met betrekking tot de divisie Galette en Crêpes. De cateringservice ter plaatse of afhaalmaaltijden is een aanvulling op onze hoofdactiviteit, namelijk kamperen. Deze service die door onze klanten enorm wordt gewaardeerd, zorgt ervoor dat we in het hoogseizoen in een krappe flow werken. Hierdoor is het voor ons moeilijk om de pannenkoeken direct te maken, wat verklaart waarom de pannenkoeken en pannenkoeken 's middags worden omgedraaid om de avondbediening binnen een redelijke tijd voor onze klanten te kunnen garanderen. Maar op geen enkele manier wordt de kwaliteit van onze producten beïnvloed! Kwaliteitsproducten (BGA Bretagne-meel) en snel serveren is het doel dat we onszelf elke avond stellen. Bedankt voor uw begrip.

Map
Green Key eco-label