super mooi uitzicht op de baai kleine camping, sanitair netjes lekker restaurantje

DomiMyra

Zeer mooie camping met uitzicht op zee. Vergeleken met andere campings vond ik de toiletten en douches mooi, goed onderhouden en het water was erg warm. Er is een restaurant op het terrein. Helaas geen winkel. Mijn hond en ik zijn begin april 3 weken geweest en komen zeker terug.

Mabali

Krappe plekken het is meer een camperplaats. Plekken ook nogal schuin. Terwijl 2 jaar geleden grote renovatie. Bij aankomst voelde het al benauwd of er aan elke m2 verdiend moest worden. Terwijl camping vol slechts 1 toilet in gebruik (geen papier) Douches koud water. Nooit meer.

Ar Roc'h